Vanilla WoW nostalgi tripp

Igår hittade jag en massa screens från mina gamla dagar i WoW. Från Vanilla och burning crusade till sagens.  Från min första charater till min nuvarande shaman main. Sjukt intressant och se hur man hadde lagt upp UI och sånt. för det gick man ju upp i på den tiden.

Allt började med min rouge Kristall
 
Jag hadde svenska vänner på horde sidan och en av dom lärde mig hur man spelade rouge och hjälpte mig också dinga min första lvl 60 back in the days.
 
och när jag väl spelade min rouge så gick jag mycket upp i hur mitt UI såg ut och hur det fungerade att raida med. så här såg det ut på lvl 70.
 
 
Och sjä'lvklart hittade jag ett gammalt screen från dåvanande guilkdens första Gruul kill.
 
 
Men sen började jag vilja spela mer och mer md mina svenska och danska vänner på horde och jag skapade min nuvarande main som föll på klassen Shaman (female troll ofc) henne lvlade jag med fullf art upp och även här va ui allt. haha men som shaman på den tiden va det omöjligt harr ha ett snyggt UI pga alla totems man hadde på den tiden :)
 
Och jag blev till sist lvl 70 och började raida med judes carebear club @ daggerspine. som senare fick döpas om till "jud s carebear club" då någon tyckte väl "judes" va olämpligt.
 
 
Och min stora tid som shaman spenderade jag i The Addams Family @ Daggerspine efter fler och fler från judes slutade spela. Där blev jag kallad för "boobs" och va en av guildens resto shamans. fick många nya vänner som jag än i dag håller kontanter med på facebook och real ID. Mitt UI som shaman är ganska classic, med flo totem bar som man fortfarande var i behov av att ha.
 
 
Våran älskade GM i TAF kallades Trotil och är lite sexuellt frustrerad, mongo och bara helt underbar. här är liten skärmdump fårn en raid. det är sånna här underbara kommentarer och diskutioner man kunde ha en del raids och resten av tiden i guildet rent generelt. man antingen hatar troril eller älskar han.
 
 
och så har vi mina shaman som draenei och min rouge som har vart female night elf, male undead & nu female gnome.
 

Har blivit lite mycket nörd i bloggen på sista, men när jag igår föll över dessa screens så kan man inte låte bli och dela med sig. Många år har gått och massor har ändrats, man får sig en rejäl nostalgi-tripp och önskar att WoW var som i vanilla. simpelt och underbart.
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback