Kaos!

Jag fick gjort ordning i råttburen, och hängmattorna blev nytvättade. Tänkte jg skulle bjude på dom här bilderna, som beskriver lite vilket kaos jag ger mig in på när jag är helt själv på kryckor är det inte lätt.
 
Något som var jäkla svårt själv va att få i alla hängmattor igen. jag fick ju hänga igenom toppen av buren och jag hadde en råtta i tröj-armen, enn i nacken som putsade mitt hår och en i min BH medans jag fiffigt försökte nå alla krokar till hängmattorna. Men till sist gick det.
 
Jag snappade till mig blomsprutan idag och provade att psraya hampen med lite vatten innan det fikc komma in till tjejerna. dom brukar gräva så när dom får nytt och kanske dammar det lite när dom gjor det. så vipps så damma det fan inte iaf, och hampen luktade skit gott, nästan som det regnat i skogen.
 
Nu är jag till den delen helt utmattad, och det är tur att jag inte ska laga mat idag.
Jag har en mission kvar att klara av idag och det är att få disken in i diskmaskinen och sätta det rena o skåpen.
 
Stolt är jag allt. Nu blir det först lite mat.
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback