Nu ska det inte kosta skjortan

Just nu sitter jag här, fortfarande i pjamas som jag tog på i morses. ibland saknar jag verkligen att ha något jag måste varje dag, som ett jobb.
Jag har påbörjat fysioterapi inne i Thisted nu, och jag har fått en massa övningar att prova på här hemma.
En av dom är att jag ska cykla på motions cykel i ca 15-20 minuter om dagen, problemet är bara att jag ska helt upp på övervåningen hos mina svärföräldrar. en brandt jäkla trappa är det med kryckor, så har bara cyklat varannan dag än så läng iaf. Fick iaf lite blommor från hennes trädgård sist jag va där. så fina så!
 
 
Annars går allt frammåt, på fredag är Sonni's första dag av semester i 3 veckor. och redan den 22-29 Juli kommer min älskade lillebror och hans flickvän på besök här i danskland. dom har med sig ramar från dollarstore, falukorv, polarknäckebröd och ostbågar.
Det sistnämnda får jag se hur det går nu när jag är inne på min mycket strikta diet.
Jag har iaf gått ner hela 8 kilo!! wooooot!
 
Utöver det har jag fått besked om att min älskade lilla Harriet kanske har luftvägsproblem.
Hon gör ett ett litet kuttrande ljud ifrån sig när hon är uppe hos mig och myser och utforskat världen. Men annars är det inget, har hållt koll på dom i 2 dagar nu, och hon leker med dom andra och är uppe och far runt i buren osv. emn inget missljud. det är BARA när hon kommer upp till mig. vilket jag tycker är lite konstigt, om det nu skulle vara problem med luftvägarna. men får se, om det inte ändras ringer jag för säkerhets skull till vetrinären och frågar henne vad jag ska göra. tycker vara alla i sånna där facebook grupper överreagerar och springer till vetrinären för ingenting och så kostar det skjortan eller så övermedicinerar man sitt djur.jag tar till vetrinären när jag märker av och ser att dom har det dåligt. men om dom fortfarande leker och har det bra äter och dricker så har jag det att då är inte mitt djur så sjuk att dom ska till vetrinären.
 
Harriet nosgos! ♥
 
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback