Jag väntar och väntar

Idag skulle en tjej från fysioterapi ringa mig och berätta vilka rider jag ska möta upp.
Hon ringde mig igår och frågade mig snällt om jag ville ställa upp och låna ut mitt knä till hennes 2 dagars examen.
 
Självklart säger jag "Ja" och hon förklarade att det skulle vara 24-25e juni och att jag skulle få närmare information och tider idag via telefon. Hon har fortfarande inte ringt mig.
Men kanske va det stressigt idag och hon ringer i morgon.
6 veckor aka annars min återuppträning av knät ta, säger dom iaf. Kan inte böja på mitt knä mycket utan skenan. Det låser sig.
 
 
idag står också vågen på -6kg Och jag är så jävla stolt. 
2 veckor har gått, och allt jag gjort är att minska fettintag till dom nyttiga fetter som fet fisk och mono- och fleromättade fetter, och gått totalt socker torka, mitt socker kommer från frukt och en enkel paket med ren stevia till mitt te ibland.
 
Jag är ju inte direkt mobil, men jag försöker röra mig så mycket jag kan.
Äter mycket komplexa kolhydrater och som sagt, noll tolerans till raffinerat socker, mättade fetter.
 
Det går fint. En del tror väl jag år helt körd i huvet, men det är vad jag tycker passar mig, jag äter frukost, lunch och middag och försöker att inte små äta i mellan. Det hjälper att dricka mycket mineralvatten/ bubbelvatten, det stillar överdriven hunger.
 
Nu blir det lite soffläge med hundarna innan jag ska börja laga middag.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback