Saknaden som tar över allt

Ännu en dag har passerat, dom börjar kännas långa och tråkiga nu. Vad har. jag gjort idag?.... hm låt mig se... jag kom i ny pyjamas, åt lite gröt, parkera mig i soffan med hundarna och kattungarna och har sen kl 14.30 sett på tv och The vampire diaries. dagarna går långsamt, händer ingenting på hela dagen, jag känner ingen hunger, får huvudvärk för jag känner mig konstant mätt och inte får ner mat. snart färdig med säsong 4 av vampire diaries. tände lite levande ljus så det inte skulle kännas så deprimerande att bara sitta i mörkret. det är en sak jag alltid kommer att sakna i mitt liv i Danmark. och det är en äkta vän som min Ida hemma i Sverige. har ingen utöver svärfamiljen som hälsar på. om mindre förstår mig eller accepterar och gillar den person jag är. det är stunder som dom här som jag inser hur jävla ensam i livet jag är. Jag saknar Ida
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback