Till min älskade mor ♥

Jag har vart lite dålig på att hålla styr på svenska och danska mor & far's dag. då dom faller på olika datum.
Jag har vart så glömsk, att jag glömde min egna mor på svenska morsdag.
 
Och jag som ALLTID ringer till henne för att prata och gratta henne.
 
Jag vill ge min kära mor detta inlägg på bloggen för att visa hur mycket hon betyder för mig. Vi har inte alltid haft en så underbar relation som vi idag har. men jag fick växa upp för många år sen nu för att inse att mina tonårsdagar inte var dom sundaste. Samt vad jag gick miste om. Idag kan jag inte önska mig en bättre relation till min mamma. hon är en fantastisk kvinna i sina 40+ år, Hon fick mig som ung och jag var problem i tidig ålder pga otaliga orsaker.
 
Jag vill ge min mor välrdlens största mors-dag gratulationer, för hon är en sån fantastisk och stakr kvinna, som fortfarande står på sina egna ben trots vad livet har fått henne att gå igenom.
Jag älskar dig mamma. och jag hoppas vi får ses i sommar så jag kan få visa dig mitt liv i Danmark, jag vill visa dig så mycket!
Jag saknar dig varje dag jag inte kan vara hemma i sverige. Saknar friheten att kunna komma hem till lilla Tidan och mysa med hästar och hundar.
 
Ha en underbar försenad mors-dag ♥
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint skrivet Anna☺

2014-05-30 @ 22:24:52
Postat av: Anonym

Från moster Monika alltså

2014-05-30 @ 22:33:23
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback