Vi väntar på Warlords of Draenor

Japp jag var en av dom som var optimistisk nog att tro att spelet skulle gå "ok" till nya expansion.
Så här såg det ut hos mig ca 5 minuter inna expansion kom Live.
 
 
Nu i efterhand, tänker jag FUCK IT! jag går och lägger mig och provar i morgon efter praktiken och fysioterapin. kommer vara hemma först omkring 14.00 i morgon vilket jag hoppas är vad som behövs för att den värsta stormen ska glida förbi.
 
I Blasted lands fick jag konstant DC pga world server down. så när jag äntligen efter många minuters kö kom in igen så blev det HS till Shrine där dc inte va like stor. men jag va tydligen inte ensam om denna ide som ni kan se. Hur som helst så ger jag upp kvällens/nattens försök till att spela och utforska WoD, bäst är väl det då jag ska upp kl 07.00 och iväg för dagen.
 
Godnatt och lycka till alla ni som kämpar med att försöka komma in, sitter i kö eller redan är igång och gör en all nighter.
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback