Mitt nya WoW UI

Igår fick jag kritik på facebook för mitt väldiga "julgrans UI" som såg ut då här på min monk i går i LFR :D
 
 
Jag vet jag vet. det är kaos!
Och det har jag själv tyckt bra länge.
Men då jag alltid healat och aldrig använt annat än grid och clique så har jag vart för lat att göra något.

Men igårkväll satte jag mig ner och installerade och satte upp LUI. det tog bra lång tid att skapa en bas profil som kunde passa mina andra chars också.
 Lite av en universal-mall.
 
så här blev iaf resultatet på min monk.
 
 
Inte den bästa kvalitet av bild men focus är länkad med min unitframe och targets target är länkat samman med targets unitframe. på sidan har vi en slideout bar till mina buffs och mounts osv. längst ner i höger hörn ser vi sjölvklart mitt ölskade grid. brevid det till vönster ör recount och på andra sidan mina actionbars har vi Omen och chat. bakgrunderna kan man stänga av / gömma när man inte använder som. det gör man på dom gröna strecken uppe vid orben i mitten.
 
Jag är iaf riktigt nöjd och klarar mig fint med det här. har dock bara satt upp DBM på monken än så jag lite att pilla med på shaman, priest och hunter innan allt är färdigt men basen är där :)
 
här har ni också mina andra chars jag gjort lite med (kom ihåg att actionbars osv är inte satt ordentligt ut och keybindings finns bara på monken.
 
Shaman
 
Priest
 
Hunter
 
Så jag har lite att göra och jag tänkte jag skulle få ett screen på adodnet in action om jag nu kan få någon jävla que till LFR snart. timme långa köer!
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback